Susanna är bäst, inga protest!!!

Jag är ju hur duktig som helst. Jag har fått kommentarerna att funka :) Jag jämförde hur koderna såg ut i kodmallen på framsidan och med kategorisidan där jag vet att det funkade, men tyckte koderna såg exakt likadant ut. Sen läste jag igenom hela Content-koden på framsidan och såg att det fattades en > . Den lilla ikonen saknades i kodmallen och det var det som var felet. Känns fantastiskt att ha löst det hela alldeles själv :) Jag tror iaf att jag löst det. Ni som har Internet Explorer som webläsare kan väl testa att kommentera detta inlägg via startsidan och se om det funkar??? =D Om det funkar så slipper jag göra om hela designen, och då är jag fruktansvärt glad isf =)

Kommentarer
Postat av: Susanna

För mig funkar det =)

2010-05-06 @ 10:47:22
Postat av: Jenni

Det funkar här oxå!

2010-05-06 @ 12:22:12

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0