Tillbakaskickat till Nelly?

Njae. Jag var inte särskilt nöjd med sakerna från Nelly så det blir till att skicka hem det. iaf byxorna ska tillbaka. Har inte bestämt mig om skjortan ännu, men jag tror att den får åka också faktiskt. Det var ett impulsköp som inte gick hem denna gången. Så kan det va.

Det är otroligt skönt med lördag. En lördag som jag spenderat med att göra absolut ingenting. Oscar och jag sov till elva, så oerhört skönt. Vi trängdes hela natten i hans lilla 80säng, men ingen av oss blev utputtad ellerinträngd. Vi bara mös i varandras famn hela natten. Mysigare natt får man leta efter :) Efter frukosten körde jag hemmåt och lämnade Oscar begravd i arbete. Han jobbar och jobbar med sitt konsultprojekt så våra helger blir tyvärr lidande. Men å andra sidan är det pengar och vad är viktigare än det när man ska försöka hitta och behålla en lägenhet. Har satt upp oss på några stycken nu så jag hoppas att det lossar snart. Sen hoppas jag också att det lossnar jobb för mig också efter nyår. Har inte råd att vara arbetslös om jag ska ha en lägenhet. Blir väl till att gå med i akassan antar jag...

Jag har legat i soffan och tittat på One tree hill sedan kl 15. Underbart skönt faktiskt. Ikväll blir det mys med syster, hoppas jag. Om hon kommer hem någongång snart :P Mat med föräldrarna också och känner jag mig själv rätt så kommer jag slockna vid 11 ;P Jepp. Jag börjar bli gammal.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0