Semestertankar

Hej hopp från semesterfiraren.

Förra veckan var ju helt fantastiskt. Vilket väder det va! =) Föräldrarna åkte iväg på en spontan resa till kroatien så jag och lillasyster fick ansvara för vovven. Jag spenderade de mesta dagarna i trädgården liggandes på en handduk och pressade i solen. Vovven tycker dock inte det är lika kul när matte bara ligger still så hon försökte flera gånger att få mig leksugen haha. Vi har promenerat och badat i det fina vädret. Ibland har vi haft sällskap av lillasyster eller Nicole :) Bästis och jag hade en heldag ute i Laröd. Vi gick ner till vattnet och tog kameran med oss och fotade lite. Väldigt mysigt och roligt.

Det har även varit bröllop! I lördags gifte sig Lina och Martin på rådhuset i helsingborg. En jättegullig vigsel som tog ca 4 minuter haha :) Festen hölls i samma lokal som jag hade min kiosk för några somrar sedan, precis vid vattnet. Det var stekhett den dagen och alla var superförvånade eftersom väderleksrapporten hade lovat regn.

Igår va det klädbytardag hemma hos mig. Även igår va det så kvavt och fuktigt i luften att vi svettades som djur inne i vår lägenhet. Gör ju ingen skillnad att öppna fönstret heller :P Vi skänkte nio sopsäckar till välgörenhet. Jag fick lite söta toppar och någon klänning =)

Ikväll ska jag och Oscar göra en liten utflykt till malmö när han slutat. Men först har jag en dag för mig själv. Väntar på att frukostbaguetterna ska bli färdiga och sen ska jag försöka ta mig till väla eller stan för mina sandaler är ju så himla sönder vid det här laget. Måste köpa mig ett par nya!

Bilder från veckan kan jag lägga upp sen men nu ska jag äta frukost!! =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0