Då var det ett nytt år

Spännande med nytt år. Man har chansen att starta om. Världens alla nyårslöften toppas av Träna mer! Jag borde träna mer för min ryggs skull. Annars har jag ingen energi till träning. Alla säger att det är därför. "Du är trött för att du inte tränar". Nej, det stämmer inte helt. Jag är trött för att jag inte har helt hundra rutiner just nu. Förra året när jag jobbade heltid kom jag upp i tid och var piggare på dagarna. Nu när jag har olika arbetstider så är det lite svårare. Jag försöker gå upp samma tid varje dag men det är ändå inte enkelt. Plus att jag tycker det är tråkigt att träna. Men jag borde köpa vikter som napprapaten säger, och träna upp mina ruggmuskel så att inte kotan i ryggen hoppar snett hela tiden som den gör nu.

Jag började året som jag avslutade det andra - på resande fot. Jul och nyår spenderades i Thailand med familjen. Helt underbart. Sägs det inte att så som man börjar ett år kommer året att fortsätta? :) Så jag hoppas att det kommer flera resor under det kommande året!

Det jag önskar mig inför det nya året är ett fast jobb och ett hus! :) Kan någon fixa det till mig? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Susanne!



Ang. din fråga om Lòreal's nattelixir: den finns antagligen på närmaste Coop Forum; där såg jag den åtminstone i Karlstad nyligen.



Hoppas du hittar en, håller med om att de är mycket bra! :-)

2012-01-21 @ 22:06:28
Postat av: Mimo

Kommentaren var från Mimo :-)

2012-01-21 @ 22:06:54
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-12 @ 20:44:40
URL: http://forum.modekampanj.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0