Semester!

Äntligen semester! Min första riktiga semester. Min första betalda sommarsemester! Va vuxen jag känner mig! Förra sommaren valde jag att inte jobba så det räknas liksom inte. Men detta gör det absolut! Tre fullspäckade veckor har jag framför mig, undrar om jag ens kommer att känna mig utvilad efter detta? Kroppen har varit så otroligt trött denna veckan så jag hade verkligen behövt en solsemester för att ladda batterierna ordentligt. Jag hoppas på att få några dagars sol under dessa veckorna så jag kan fylla på mitt vitamin- och energiförråd!
 
Semester kommer gå åt till att packa ner lägenheten, flytta och packa upp i vårt hus. Det är ju såklart så jäkla roligt :) Men en extra vecka i solen hade varit najs. 
 
Jag fick dock börja min semester med att säga hej då till vissa barn, föräldrar och kollegor som jag inte kommer träffa mer innan jag börjar mitt nya jobb i augusti. Vi går liksom om varandra semestervis. Riktigt tråkigt och tårarna var nära ett par gånger. Sen blev bilen inte godkänd i besiktningen. Det är, som tur är, inget stort fel. Huvudstrålkastarna fram på båda sidorna sitter lösa, så de ska fästas. Det löser sambon under semestern hoppas jag på. Måste även byta ett par lampor till positionsljusen.
 
Oscar är ute med motorcykeln ikväll så jag får fira med start på semestern själv. Det blir tjejfilm, något gott att äta, ett glas vin och en flyttlåda på det ;)
 
Trevlig helg!
 
Alla bilder är privata och får inte användas utan min tillåtelse

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0