Böcker, föreläsningar, arbeten...

Jag kan absolut inte klaga på min utbildning!
Det är jätteintressant, har underbara kursare, lite förvirrade men trevliga lärare och nästan inget att göra!
Vi har schemalagda dagar ca 2-3 dagar i veckan. Inte fy skam.
men självklart ska man ju arbeta hemma då, men med vadå?
Vi har några arbeten som ska vara klara innan jag åker till karibien den 16e, men vi har inte börjat så mycket på dem än. Ska börja med det ena imorgon...på min lediga dag :P

Sen på måndag så börjar vi med våra fältstudieveckor. har två stycken sådana där vi ska få följa med T5:orna ,som är ute på sin terminspraktik just nu, på olika besök gällande den inriktningen som vi läser.
jag som läser Socialpedagogik ska med tre av mina basisar blandannat gå till ett behandlingshem för missbrukande ungdomar, ungdomsmottagning, socialtjänsten, vårdboende etc. Ska bli riktigt skoj.

Sen på fredagen är jag ledig för då går tåget hem till Helsingborg ;D
Ska till tandläkaren, roooooligt :( , och sen träffa Jonna o så ska vi shoppa Anders present :D
Sen på kvällen är det middag hemma antar jag och mys i soffan med systrar och föräldrar, på lördagen är det tänkt att jag ska träffa Nicole på dagen och sen är det ju Anders fest på kvällen! Fyfaaaan va skoj det ska bli! =)
Måste försöka träffa carro också. jag hoppas ju på att jag kan stanna fram tills tisdagen iaf.


Men nu ska jag snart iväg och träna Core =) vill ju bli fin till Karibien ;D



Om det är någon som har boken: Socialt arbete - Socialt behandlingsarbete (med en pusselbit på framsidan) Med författaren Eva Göthson, så kan ni väl hojta ?



Pusshej


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0