Godmorgon

Jag är väldigt stolt över mig själv måste jag säga. Går upp kl 9 på en ledig dag. :) Jag tror jag börjar bli vuxen =)
Brukar alltid vilja sova länge när jag är ledig men de senaste veckorna har det varit lättare att gå upp när jag varit ledig. Skönt det. Det kanske har att göra med att vädret är så underbart soligt utanför mitt fönster och jag bara längtar efter att få komma ut och fånga solens strålar. Gud va poetiskt det blev. ;P


Sitter fortfarande i pjamas, iof bara varit vaken i en halvtimme.. Ska äta frukost och göra mig iordning och sen kommer Elin. Vi ska gå igenom intervjuerna och böckerna och se vad vi ska använda oss av, samt göra stolpar till det som ska lämnas in imorgon. Hoppas jag kommer ut i solen också. Hade varit underbart att ta med en filt bort till Himmelstalund och lägga sig när och plugga till scenariot imorgon. Det ska jag nog göra. Måste ändå bort till skolan och lämna bandspelare och böcker, så då kan jag gå bort till Himmelstalund efter det =)

Nu blir det frukost. Puss


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0