Jäkla bajs! :(

Ja det kan man lugnt säga. I dubbel bemärkelse.
1. När jag gick till spårvagnen innan idag, skulle till stan, så ser jag att det är någon som slängt en hundbajspåse på vpr bilruta och smetat ut innehåller över halva rutan, sen satt fast påsen i vindrutetorkaren... Så nu är Oscar iväg och tvättar bilen. Vaf*n får folk att göra sånna saker? Så totat onödigt. och äckligt :(
2. Glömde totalt bort tiden. Skulle tränat om en kvart - afrikansk dans. Men här sitter jag i godan ro och tänker att det börjar ju 17.30, då tar jag spårvagnen 17.40 så hinner jag i tid. Så trög man är vissa dagar. Otur när jag tänker helt enkelt. Men men, skickade mess till Sofie och sa att jag inte kunde komma varpå jag fick til svar att hon också glömt bort tiden och inte skulle hinna. Så det blir nog funk imorgon för vår del. och sen kanske powerpilates efter det?

Idag va jag som sgat på stan, sprang på Katta så vi gick ihop en stund. Köpte en gul lite slapp t-shirt och sen ett gul/vittrandigt jättegulligt linne :) Får mig att känna mig lite Madicken :) Ska försöka få fina kort på dem och sen lägga ut här :) Köpte även två tröjor till Nicole som hon ville ha =)

Dagens citat kommer från den störtsköna Summer i OC.
"Frack that. He wants a game of chicken, he's gonna get it. I'm going Bridezilla on his ass."

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0