En dag med Therese =)

Shoppingrunda i Karlshamn blev det minsann! Men vägen dit va...lång ;P eller asså, haha.. När vi va på väg in till de tre affärerna som finns (;P) så bestämde vi oss först för att vi skulle sticka till Karlskrona istället och shoppa där. Men då svängde Therese av mot Malmö istället för kalmar så vi fick vända.. och när vi då körde mot kalmar istället så ser vi en skylt mot Kreativum (= exprimentarium i karlshamn) och vi fick nostalgitrip tillbaka till första året i gymnasiet när vi åkte till Köpenhamn med klassen för att gå på just exprimentariet där, så vi bestämde oss för att åka dit istället. Fast först shoppade vi lite. Jag köpte julgardiner, jullöpare och jultabletter till lägenheten, och sen en sommarkjol ;P Ja, jag vet..men jag ska faktiskt till Thailand =P Affären jag köpte kjolen i hade megamegautförsäljning och det va 50-80% på ALLT. Så kjolen ostade bara 50:- från det tidigare 299:- =)

Sen åkte vi till kreativum för att få vara barn några timmar och fysatan va roligt vi hade =)
   

Ni får fler bilder när jag kommer hem imorgon :) Där finns en del, och lär tillkomma ganska många under festandet ikväll också =)

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-15 @ 21:21:43
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa, alltid lika härligt med goda vänner omkring sig :) Du får hänga på nån gång du med, vore kul :) Kramis!

2008-11-16 @ 21:29:14
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0