Färdigpackad och laddad för roadtrip

Imorgon efter skolan drar Flippis och jag till den enormt stora staden Karlshamn ;P Hahaha. En stad med 1 biosalong. Det ni ;) haha. Men det ska bli himla najs faktiskt. Komma bort lite och få se en ny stad...eller...by ;P eller vad det nu är =P
Får släpa med mig en stor bag som jag inte ens fyller till hälften med kläder...resten av spacet i väskan går nämligen till min pluffskudde ;P sovsäcken får jag bära vid sidan om! Och det bästa av allt är ju att jag får träffa therese! =)

Men det dåliga är... att jag har typ noll pengar. Har ätit kvällsmat på stan med Cornelia idag. Ska äta lunch med basgruppen imorgon, donken med filippa på vägen ner...mat ute på kvällen. lunch ute på lördag...fest på kvällen och bowling imorgon.. haha. Men det är ju inte såå himla många dagar kvar till csn. så det får väl gå. bara det att de pengarna egentligen borde gå till julklappar.. men vafan ;P kanske skulle fixa någon mer familj att vara barnvakt till ?

Hörs på söndag när jag kommer hem.
Ha en underbar helg alla!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0