Duktiga Sanna

Idag har jag varit riktigt duktig, om jag får säga det själv :) Jag har gjort klart tentan, tror jag iaf, spelat tennis med Oscar OCH tagit påfyllnadsvaccinet för Havrix som jag skjutit upp så länge. För er som inte visste det så är jag världens mest nålrädda person så bara det att jag sa till mig själv: Susanna, idag går du och tar vaccinet - är en bravad för mig :) Det värker i armen just nu, mer än vad det gjorde vid första tillfället. Och efter att ha hört flera vänner säga hur ont Svininfluensa vaccinet gör...så känner jag mig inte såå himla lockad att göra det tyvärr. Men vill man vara frisk får man lida piin, eller hur? ;)

Nu tänker jag gå och duscha av mig tennislukten och sen...ja, sen är det kväll :)

Måste bara visa bilder på världens sötaste hund :) Min Malva :)



Kommentarer
Postat av: Nic

alltså. barnen på jobb som fått influensavaccinet nu säger att det knappt kändes ;P och de är typ 4-5 år ;p

2009-10-22 @ 19:47:12

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0