Innebränd.

Jag har en jäkla innebrännare på hakan som gör så jävla ont att jag har lust att skära bort den :P Känner mig som Sarah Jessica Parker med hennes vårta :P haha. Det är inte skönt kan jag lova och den är röd så in i helskotta.

LCH tog hem ännu en seger, gött kött. Och jag vet en som inte är så glad just nu :S
Jag är vanligtvis inte alls intresserad av hockey, har aldrig varit. Men just slutspelet är roligt att kolla på samt VM och sånt såklart. :) Hoppas det går vägen för LCH denna gången. :) Egentligen borde jag hejja på Rögle... meeen, jag har ingen koll alls och just nu är det ju Linköping som är närmast, haha. Men om Rögle kommer upp i serien så e det klart man hejjar på dem. Får ju passa på för de lär ju åka ut lika fort igen :P haha.

Björn Gustavsson har show i oktober på Skandiateatern. Gissa vilka som ska sitta på främsta raden? ;) Jag och Emma såklart!

Kommentarer
Postat av: Em

Muttrar lite surt... Rätt åt dem att de är så pass okända att du inte vet hur man förkortar Linköpings Hockeylag. Rackarns skitlag!

2008-04-10 @ 00:34:55
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0