Överaskning

Oscar kom hem precis. De blev klara lååångt före de egentligen skulle. Bara tur för mig. Nu slipper jag sitta själv ikväll. =) Den här innebrännaren som jag har på läppen gör mig svinförbannad snart. Den har suttit där i flera dagar och gör så helvetes ont. Försökte sticka hål på den med en nål men då blödde det bara... Jag vill bara att den ska bli färdig så jag kan klämma den och kunna börja prata normalt utan att det gör ont, och framförallt: kunna pussa Oscar utan att det gör ont ;P

Oscar sa att det var 17,5 grader ute när han körde hem. =) Underbart. Han ska ut och mekka lite med bilen, tror jag ska följa med och hålla honom sällskap en liten stund och få lite sol på mig. Senare ikväll är det So you think you can dance och Dirty Sexy Money =) Nice torsdag med andra ord :)

Fick mess från Susanne tidigare, blir jobb i helgen ;D Asnajs. 10-15 båda dagarna. Money money =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0