Börjar bli lite trött...

... på folk som tycker att jag är otacksam för att jag inte ser fram emot min Thailandsresa till 120%. Jag har varit bortrest tre år irad över jul och julen är min absoluta favorithögtid så jag kanske inte är lika överlycklig att åka iväg i år igen. Men det betyder verkligen inte att jag är otacksam!! Jag ser fram emot resan, tycker det ska bli underbart att komma ifrån Sverige och regn och rusk, få umgås med familjen och bara ha det allmänt underbart. Jag är verkligen inte otacksam. Däremot är jag stressad, känner inte att jag har tid att åka iväg. Och Thailand är ett land som jag aldrig kännt en stark dragning till, alla åker dit, det är bara turister där, precis som gran canaria och jag vill se det genuina med landet jag åker till. Att umgås med svenskar utomlands är inte riktigt så jag vill ha det :P Jag hade hellre åkt till Sydafrika, Argentina eller Kambodja. Men Thailand ska bli underbart. Jag är inte otacksam, så jag skulle vara tacksam om folk kunde sluta prata som om jag är det.

Kommentarer
Postat av: Nic

Jag om någon är otacksam över din thailandresa. Dels för jag är så in i helvetes sepeavundsjuk och dels för att jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha dig hemma i år för en gångs skull. No christmas and b-day without Suz. ;(

2008-12-10 @ 10:51:56

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0