H&M's foundation luktar lera ;P

Idag hände det: min älskade foundation från Maybeline tog slut. Som tur är så hade jag köpt en av H&M's egna foundations som backup. När jag skulle lägga på den så kom en välbekant doft fram. Funderade ett tag på varför jag kände igen den doften såväl, men sen kom jag på det! H&M's foundation luktar lera. Och inte lera som finns på gräsmattor och sånt, utan playdo-lera som man lekte med när man va liten. Ni vet den leran i flera olika färger som man kan använda om och om igen och den stelnar inte, man kan trycka den igenom en liten press som gör att det kommer ut stjärnor och hjärtan och sånt =) Sån luktar den. Haha. Men den va ganska bra även fast jag fick använda dubbelt så mycket som med maybelines.

Men jag har ju verkligen inte tid att sitta här, så varför gör jag det?
Jo det kallas dålig motivation ;P
Det får vi allt göra något åt nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah , H&M;s foundation är så stel tycker jag, och den luktar illa också;D

2008-12-03 @ 15:54:29
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0