älskling

Imorse fick jag säga hejdå till min älskling. ser inte honom förens jag kommer hem från Egypten om lite mer än en vecka. Jag grät som en bebis när han hade gått, där jag låg kvar i sängen och kramade hans kudde. Jag hatar att säga hejdå till honom. Är alltid så rädd att det var sista gången jag såg honom. Jag har alldeles för destruktiva tankar. Men jag vill bara vara med min bejbi. Det finns ingen som honom. Ingen som älskar mig som han gör. Känns skönt att veta det, och ännu bättre är det att veta att han finns här med öppna armar när jag kommer hem!!

Jag känner av mina magmuskler idag kan jag säga ;P haha älskar träningsvärk! och idag blir det mer träning. sen kommer emmie förhoppningsvis hit och kollar film ikväll =)
Nu ska jag äta färdigt min gröt och sen göra mig iordning för att åka till skolan. Har ca 20 minuter på mig :P

Kommentarer
Postat av: Em

Tack för en urtrevlig kväll. Men boil-in-bag ris å allt! =)

2008-02-12 @ 22:55:37
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0