Busy busy

Idag har jag en fullspäckad dag framför mig. Det blir plugg, packning, träning och förhoppningsvis ska vi få följa med filippa och walle och handla. det kan behövas för det ekar verkligen i vårt kylskåp :P haha
Egentligen skulle jag ha föreläsning mellan 13-15 men jag tror jag skiter i den, känner inte att dne har med kursen att göra och jag behöver fokusera på min hemtenta, har inte kommit så långt på den än och jag vill få så mkt som möjligt gjort innan jag åker till göteborg på onsdag eftermiddag.
Först och främst ska jag skriva en packlista och sen upp på vinden och hämta ner sommarkläderna och börja packa lite smått. Sen bär det av till skolan där jag ska plugga fram till 16 för att sedan börja träna 16.30-17.30.
Först blir det CoreExpress och sen BootyExpress. Tänk er tre eller fyra såna dubbelpass i veckan ända fram till sommaren - förhoppningsvis snyggast på stranden ;P haha
Sen ska jag möta Oscar på busshållplatsen kl 18 och gå tillsammans hem. Hoppas Filippaoch Walle ska åka o handla efter kl 6 så vi kan hänga med. Men vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag käka frulle, duscha och sen upp på vinden och hämta ner grejjerna och börja packa inför Egypten. 3 dagar kvar ;D

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0