Godkänd på Hel2

Så skönt. Fick tillbaka min tenta idag från Hel-kursen och jag är godkänd. Blev så himla glad för min handledare har skrivit många fina kommentarer om mitt arbete och om min insats i grupper och samtalsövningen och det värmer verkligen. skönt att få höra positiva saker om mitt pluggande, behöver allt jag kan få!! =)

Har precis kommit hem efter några timmar i skolan med basgruppen och samtalsövning. Sedan var Elin och jag och fixade våra träningskort på World class så vi börjar på måndag! ska bli så jäkla gött att komma igång :D

Ikväll blir det bio och middag med älsk. Vi behöver en utekväll och lite mys. va längesen vi gjorde något sådant ihop. älskar min pojk äver allt annat. hans kärlek håller mig vid liv. skulle inte klara av att bo här utan honom.

Måste även sända en tanke till Emmie idag. Tänker på dig vännen!

Och sen även till bästis. hoppas det går bra på nya jobbet idag. du är världsbäst. älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack vännen... Betyder mycket för mig.

2008-02-08 @ 18:16:27
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0