Lördag i min ensamhet

Även på en lördag åker Oscar till Linköping för att plugga. Jag måste säga att jag beundrar honom för hans kämparglöd öven fast jag tycker det är jättetråkigt att behöva sitta ensam på en lördag. Men han behöver ju plugga nästan varje dag för att inte hamna på efterkälken. Är stolt över honom. Han har ju motivationen iaf, till skillnad från mig. Men han kommer ju hem så småningom och det finns säkerligen hur mkt som helst för mig att göra idag. Borde verkligen städa och jag borde plugga. Tvätta ska jag göra imorgon, men skulle gått ner o kollat om jag kan göra det idag istället så jag kan ha hela dagen med oscar imorgon. Men jag betvivlar att det finns någon ledig tid nu, det är ju trots allt lördag. Men men...
Ska kolla på lite filmer jag laddat ner också. så det går nog ingen nöd på mig ;P

Min kamera har fått sitt första bud på tradera så nu är jag minst 400:- rikare :) känns gött!


Ikväll är det melodifestivalen, nice nice. Hoppas verkligen att Amy Diamond spöar skiten ur Christer Sjögren för en sån gammal avdankad dansbandssångare vill inte jag se i finalen iaf. Vet inte hur det är med er, men jag tror inte att våra chanser att gå vidare till finalen i eurovision är så stora om vi skickar honom ;P hahaha


Kommentarer
Postat av: Em

Oh, no... Försök inte, det finns ingen värre än Amy Diamond. Det bästa med henne är att hon är smålänning och det sämsta är ungefär allt annat med henne. =S Uh, blir sur så fort jag ser den lilla bortskämda dum-ungen. Som du säkert förstår var den sista jag ville se i final just Amy, den tätt följande tvåan i min ranking över typer som inte borde komma till final var då Christer Sjögren. Och vad händer, solklart hamnar han också i final. SJÄLVFALLET, vad annars?
Kram...

2008-02-10 @ 10:46:03
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0