Omstart, omstart, omstart

Det är väl ungefär så som jag tänker angående den här bloggen.
För jag är verkligen superkass på att uppdatera här. Kan va för att jag vet att typ ingen läser den, så varför ska jag skriva?? men det kanske är så att någon läser den, vad vet jag?

Nu är jag iaf hemma igen från Göteborg. Åkte ner i fredags, 5 timmars bussresa *suck*, pappa hämtade mig på stationen och så åkte vi hem till lägenheten där mammsen väntade med thaimat =D gott gott.
På lördagen åkte jag in till stan för att träffa Johanna Kanold, henne har jag inte träffat på flera år så det var jätteroligt verkligen. Tjôtade och så, som man säger på ren göteborgska ;) Fick shoppat mig två tröjor också =)
Sen hämtade parenteserna mig och vi åkte tillbaka till lägenheten, gjorde oss iordning och stack till farmor som hade födelsedagskalas. Det roliga va att hon inte visste om att vi skulle komma och ännu roligare va det att se hennes min när hon såg oss :P haha, obetalbart ögonblick. Så där va vi några timmar och umgicks med släkten, myspys. Sen hämtade Jenni mig och vi stack på förfest på Hisingen hos hennes arbetskompisar. Säger inget så har jag ingenting sagt. Men jag var så himla trött så jag orkade verkligen inte följa med ut, ville gärna. Har ju aldrig varit ute i göteborg så tyckte det var på tiden, men är man trött så är man. =(
På söndagen träffade jag min älskade Stina! oxå väldigt längesen jag träffade henne. alltid lika glad och underbar!
Sen var det dax för ytterligare fem timmar på bussen hem. Såg verkligen inte fram emot det, men denna gången träffade jag Emmie, jättego tjej som oxå pluggar i Norrköping fast till byggnadsingenjör (tror jag :S)
Så hoppas få träffa henne fler gånger =D

Vi började en ny kurs idag också, Människans utveckling. Och nej, det handlar inte om homo sapiens frammarch genom historien utan om individers utveckling. Teorier om människans utveckling, psykogoligska och pedagogiska. Jätteintressant, mycket av det har jag redan läst på gymnasiet så det känns skönt :)

Så ligger det till.
Får avsluta detta inlägg med gårddagens oslagbara citat:
"Ni kan gå ut och ta en bensträcka" (Busschauffören på vägen hem, ett stopp på ca 2 minuter i Jönköping, söt liten brytning :P haha)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0