Pedagoger och 8 dagar kvar

Idga har vi haft vår andra föreläsning i kursen Människans utveckling. Idag handlade det om pedagogiska perspektiv på utveckling och föreläsaren (förövrigt en av vår utbildnings favoritförfattare!!) pratade om Freire, Vygotskij, Piaget, Freinet, Steiner, Neill medfleramedflera. Ganska mycket upprepning från gymnasiet men det är ganska skönt att jag har lite kunskaper i bagaget med mig till denna kursen med tanke på att jag kommer missa en hel vecka.
Vi hade även första träffen med nya basgruppen och det kändes riktigt bra! kommer bli en kanongrupp =)
Anette är gravid igen och ska få bebis i juni :D stort grattis till dig!!

Förövrigt så är det 8 dagar kvar tills jag åker till Egypten, bara för att skryta lite ;P
image5

Kommentarer
Postat av: Em

Åh, vill också följa med bort till värmen...

2008-02-05 @ 15:00:57
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0