Apologize

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Vårt internet la ner totalt i torsdags och sedan dess har jag inte kunnat komma in över huvud taget. Det är något skumt där alltså, vi jobbar på problemet. Just nu sitter jag hos Oscar, nyss hemkommen efter en tur med moppen ner till stranden där vi tog en glass. Nu är det strax mat här hemma och sedan ska vi bege oss ner till Båstad eftersom tennisveckan startade idag. Vi ska spana på kändisar ;) Eller ja, jag ska. Oscar ska väl gå och störa sig på alla brats som spatserar runt där nere i sina pumps alternativt pikétröjor och bakåtslickat hår. Tänk va en tennisvecka kan göra med lilla Båstad. Stockholmarna vallfärdar hit för att festa met kändiseliten och kolla på en tråkig sport som tennis. Det är en boll som slås fram och tillbaka över ett nät. Grymt tråkigt att titta på men väldigt kul att spela =) Konstigt det dära.

Måste berätta om vår utekväll i torsdags :P Jag, Nicole och Therese bestämde oss för att gå ut och ta en cider och snacka. Plötsligt förändrades det och vi satt och shottade och drack drinkar hejvilt. På 1,5 timme hade vi slurpat ner en hel del och vi sjöng högt till trubaduren som spelade på uteserveringen där vi satt. Varmt och skönt va det och hela havet stormade (läs snurrade =P) Kul hade vi, och det blev lite hångel här och var ;P Mycket trevlig kväll tills vi skulle ta taxin hem till Nicole och sova. 250:- från stan till Råå där hon bor. Helt sjukt. Det kostar 20 kr med bussen, men den hade ju så klart slutat gå när vi skulle hem =P Men det var en otroligt lyckad kväll. Det behövde jag verkligen och jag längtar redan till nästa kväll. Det är bra med sådana kvällar där man inte förväntar sig att man ska festa, bara sitta och snacka. Sådana spontankvällar, de blir alltid bäst. När man har planerat en utekväll i veckor så blir man nästan alltid besviken, för kvällen lever inte upp till de förväntningar som man hade på den.

Innan idag va jag och Oscar och spatserade runt i Ramlösa Brunnspark, där är så otroligt fint. Sen blev det en snabbis på väla där Oscar (ÄNTLIGEN) köpte sig ett par sandaler och jag fick mig en söt liten skjorta med kort ärm, supernöjd är jag!! Varmt som satan är det idag men det ska vi inte klaga över. Bara njuta eftersom regnet kommer på måndag igen =P

Nu är et strax mat här. Lovar att fixa internet hemma så fort som möjligt så jag kan blogga ordentligt igen. Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0