John Blund kallar

Nu är det dax för Susanna att dra sin trötta rumpa ut i mitt lilla gästhus som jag har här hemma hos föräldrarna över sommaren. Måste ju fota den och visa er. det är så himla mysigt. Egentligen är det vårt gamla garage som för ett visst antal år sedan va just ett garage, eller mer som ett förvaringsutrymme för all skit som vi hade. Men sedan gjordes det om till mammas kontor och ett förråd bredvid. Mamma har fortfarande sitt kontor där ute men det är nu även ett gästrum och mitt sommarhus =) det är så skönt, att få komma hem men ändå bo själv på något vis. Har ett litet hus för mig själv där jag kan låsa om mig och krypa ner i sängen och vara ensam, ensam med mig själv eller med Oscar eller någon vän. Ska försöka fota någon dag i veckan när jag får tid. Veckan är som sagt fullspäckad och nu kan jag lägga till ännu en dejt i min kalender: På fredag ska jag luncha med Snecker =) Slutar 13 då så vi ska mötas i stan och gå och äta. Very najs.

Men iaf. Det är dax för Susanna att dra sin trötta rumpa (varför säger man egentligen så? Drag my tired butt to bed heter det ju på engelska så jag gjorde en direktöversättning :P) ut till gästhuset och sova sig lite. Upp tidigt imorgon och jobba. Så nu ska jag gå och borsta bissingarna, ta bort sminket, kissilura, ringa Oscar och sen sova. Hörs imorgon.

ZzzZZzZZzZZZzz

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0