Göteborg imorgon

Imorgon drar Sofia och jag till underbara Göteborg för några dagars shopping, hälsa på släkten, kolla fotbollen och bara ha det mysigt. Man får ju passa på när man har ledigt och det har ju jag nu i två veckor. Underbart skönt att bara få ta det lugnt, även fast jag gärna hade tjänat lite pengar istället. Vill ju tjäna mycket så vi kan åka ut o resa jag och älsklingen. har suttit och kollat på resor nu i några veckor men det verkar inte som om vi får ihop något denna sommaren. Förhoppningsvis tar vi en weekend i höst eller precis innan skolan börjar. Håller tummarna och hoppas att det går vägen. Vi får hitta på små utflykter under sommaren istället som Liseberg, Köpenhamn och lite annat. Får göra det bästa av sommaren vi har. Pratade om att bara ta motorcykeln över en helg och kanske köra neråt Västervik eller uppåt Stockholm eller vad som helst. Bara vi kommer iväg vi två är jag nöjd. Vi behöver verkligen det.

Har haft en mysig eftermiddag med bästis. Såg 27 dresses och skrattade, drack cola och käkade chokladbollar. Filmen var inte alls som jag trodde den skulle vara, men den va bra. Underbart att bara få vara med Nicole. Saknat henne som fasiken. Även fast det bara va några timmar idag så va det ändå underbart.

Nu ska jag snart packa väskan för imorgon. Ska bli så kul att komma iväg =) Sofia kommer förhoppningsvis ha med sin kamera så vi kan fota lite. Så dokumentation av resan blir det ;) Ni får se bilderna på torsdag eller fredag =)


Kommentarer
Postat av: leia

åhh va härligt....hoppas ni får riktigt skoj! vinka till butikerna från mig:)



kramar


Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0