Dagen efter kvällen innan

Gud vilken seg söndag det är idag. Vaknade kl 10 och gick upp, kände mig hyffsat pigg trots gårdagens strapatser hemma hos Emma och Peter, men efter frukosten så hamnade jag i soffan och har legat där och segat mig och slumrat i två timmar nu. Måste ta tag i mitt liv och börja plugga. Har jättemycket att göra idag; ska helst skriva klart fall 5 och renskriva 2an och 3an helt klart samt titta på de resterande fallen och göra dem så de ser likadana ut som alla andra fall. + att jag måste skriva på min rapport. Så jag har verkligen inte tid att sitta här idag. Ta tag i ditt liv Susanna!

Kvällen igår var väldigt lyckad. Jag lyckades få med mig Oscar till festen hemma hos Emma i min klass och hennes sambo Peter. Där va mycket trevligt folk, bland annat Emma2 och Helen som oxå går i min klass, + helens pojkvän Albin, två killar som heter Sam och Markus, en jättegullig tjej Hanna och sen Sofie och sanna som gick i Oscars klass på basåret. En snabbtitt av Sannas påjkvän Micke blev det oxå. Det vart lekar och mello och dricka i massor. Asroligt. Väldigt nöjd. Oscar hade också jätteroligt och jag är väldigt glad att få ha kommit in i ett nytt gäng där både jag och Oscar trivs underbart bra. =) Längtar redan tills nästa tillställning =) Tack för igår alla!!

Go Charlotte Perrelli =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0