Dagens kärlek

Idag har jag varit på en shoppingtur med Oscars underbara kusin Cornelia =) Det bar av till Ikanohuset i Linköping där vi gick i flera timmar på jakt....och kom hem med: ingenting. Vi hittade verkligen ingenting roligt. Fast nej, där ljög jag. Jag fann mig en kärlek. En gul sådan tillochmed. Men köpte jag den? Nej såklart inte. Varför då undrar säkert ni!? För att jag, som vanligt, velar. "Passar jag i den? Är den inte för skrikig för mig? Är gult verkligen någonting som jag kan ha på mig?" Blablabla. Självklart kan jag det! Right? Jag är bara världens mes när det kommer till kläder i skrikiga färger. Men jag hade tänkt försöka ändra på det. Så imorgon är det jag som traskar in till stan och ser om Vero Moda har denna lilla godbit! Det är en gulrutig tunika som kostar 199:- Som hittat!!!
På hemsidan finns den enbart i blått (se nedan) men jag tjuvfotade lite i provrummet med min superbraiga (läs skitkassa) mobilkamera (se andra bilden nedan). Detta är dagens kärlek och kommer förhoppningsvis vara det imorgon också!!
För övrigt vill jag bara uppmärksamma alla om att det snöar.....
Och att Björn Gustavsson äger

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0