Täppt i näsan

Nu är jag täppt i näsan igen + att jag har kännt mig hängig nu under eftermiddagen, vafan lixom - har ju precis varit sjuk. Nyst har jag oxå gjort en del sen jag kom hem. Inte kul, har verkligen inte tid att vara sjuk. Har 3 fall att göra + att jag ska skriva en rapport. Har lite dåligt samvete för jag har inte pluggat något alls idag. Har bara varit på basgruppen och haft en föreläsning men förutom det har jag inte fått något skrivet. Så det blir till att sitta hela dagen imorgon och på onsdag. Och nästa vecka är det påsklov vilket innebär att jag kommer att befinna mig i Skåne och då kommer jag inte hinna plugga någonting!! Då ska det bara lekas med vännerna =)

Idag har mormor och bertil kommit hem från thailand oxå efter att ha varit där sedan den 12 januari. Längtar till sommaren som fan. man får väldigt lätt mersmak av solen och värmen. Känns som om det var evigheter sedan jag var i Egypten. men det är bara typ 3-4 veckor sedan. Längtar tills vi åker till Gotland jag och Oscar. Förmodligen blir det att köra Gotland runt på motorcykel. Vi hoppas kunna få låna Tomas motorcykel och lite av deras packning etc. Ska bli så himla mysigt att komma iväg med bejbi. Så det blir sista veckan innan skolan börjar. Vi va på biblioteket igår och hittade två fina böcker om Gotland så vi ska börja planera en rutt så snart vi vet ang motorcykeln, och börja planera in vilka stopp vi ska göra och var vi ska sova.
Nu har vi en spekulant på lägenheten oxå som jag hoppas på. Vill iof inte säga för mycket eller hoppas på mycket, kanske jinxar det isf =S

Blev ingen träning idag heller för Elin va sjuk. och jag har ju så dålig självdisciplin så jag kommer inte iväg själv + att jag inte har något hänglås så jag kan låsa in mina grejjor. Aja, lätt att skylla på. Fy mig. men imorgon blir det PowerPilates iaf =)

Förövrigt så åkte Emmie hem till småland idag och ska vara borta 3 veckor. Kommer bli tomt utan dig.

Nu väntar sängen. natti

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0