45 minuters skoldag ;P

Haha, det är otroligt. Här sitter man innan man går till skolan och är orolig för att vi inte kommer bli färdiga i tid och att vi har mycket kvar att göra och så går man hem efter 45 minuter. Det gick fort. Ganska skönt, orkar inte sitta och pilla med den mer nu. Man blir aldrig nöjd men jag tror att uppsatsen kommer att bli jättebra när den är färdig =). Det är bara citaten som ska fixas till och sen skickar jag in den när jag fått det från Elin. =)

Sen måste jag sätta mig och göra klart människans utveckling. hur många gånger har jag inte sagt det? ;P haha men jag måste verkligen fixa den nu innan jag slutar. sen måste jag göra sammanställningen till det kreativa seminariet oxå. usch vad jag har att göra, så jag kan verkligen inte sitta här mer ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0