Duktiga Sanna!

Nu har jag varit jätteduktig och städat hela lägenheten. Nästan iaf. Sovrummet får vänta tills helgen, likaså badrumsgolvet. Orkar inte mer nu, haha. Resten är Oscars ;P Har diskat också och varit uppe och handlat lite gott till ikväll. Johanna kommer hit och ser Eurovision song contest semi2 med mig :) Ska bli mysigt, vi har inte setts på jättelänge och oscar kommer att vara i verkstan förmodligen så då är det inte roligt att sitta själv heller. Så det ska bli jättekul. Måste bara hinna äta lite mat och så innan hon kommer men det är ju typ två timmar kvar så det är ju lugna puckar.

Idag har Elin och jag gjort färdigt det mesta till vår presentation på det kreativa seminariet på måndag. Väntar bara på hennes stödord så jag kan lägga in det i power point presentation som vi ska ha :) Kommer bli jättebra. Då ska jag bara föbereda mig ordentligt och hoppas att jag inte kommer bli så nervis. Men det är inte så mycket som ska sägas så det är nog lugnt.
Har även gjort klart tentan i Människans utveckling idag och skickat in den. Känns skönt. Nu hoppas jag bara att jag slipper några kompletteringar på den. Vore trist nu när det snart är sommarlov, vill ju inte sitta med den då.

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är dags att göra mat och matlådor till imorgon. Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0