Godmorgon

Idag har jag fått sova ut lite granna. Skönt. Igår körde jag hemifrån kl 7 för att vara ute i Mörarp halv 8. Oscar åkte hemifrån idag vid kvar över 8 och kommer inte hem förens sent ikväll. De håller på med några labbar och projektrapporter så de har en del att göra. Snart börjar hans tenta-p =S då lär jag inte se mycket av honom tyvärr.
Idag ska jag till skolan och träffa Elin, sitta och skriva och slipa lite på vår uppsats. Hade varit skönt om vi kunde bli klara med den snart. Men vi behöver nog denna veckan också, ska ju lämnas in nästa vecka. Hoppas vi har tillräckligt med tid. Kl 17 ska jag vara ute på Lindö och träffa en ny familj som jag ska vara barnvakt till. De har tre barn; en dotter på 3 år och två tvillingpojkar på 7 månader :) Såå gulligt. De känner några av våra kompisar från Helsingborg så det blir säkert bra det här. Men nu måste jag hoppa in i duschen. Ska va i skolan kl 11 och måste hinna ringa SJ och maila till enhetschefen. Så nu får jag lägga på ett kol. Hörs senare. :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0