Grattis syster yster

Idag fyller min söta lillasyster 19 år. Herregud va tiden går. Jag kommer ihåg när jag fyllde 19 år. Känns inte som om det va alls längesen men det är 3 år sedan faktiskt. Börjar känna mig lite gammal ;P haha
Sjöng för henne vid halv 7 imorse och sen gick jag o la mig igen. Och nu har jag superbrottom så jag borde egentligen inte sitta här och skriva. Ska ta bussen om 10 minuter till Maria Park och träffa en av enhetscheferna på Vård och omsorgsförvaltningen :) Sen träffa Nicole och sen klippa mig. Får se om det blir någon stor förändring idag. Glömde ju bilden på frisyren som jag vill ha hemma i Norrköping... crap. Får gå dit lite tidigare och titta i en frisyrbok och se vad jag kan hitta :) Mormor och bertil kommer idag också...

Nu måste jag dra mig.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: elin

Ingen fara...det är ju den 29 maj ;)

2008-05-06 @ 15:37:06

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0