Idag kommer Niccan ;D

Underbart underbart underbart! Ska bli så himla skoj att ha henne här. Även fast det bara är ca 2 veckor sedan vi träffades senast så har jag saknat henne otroligt mycket och en hel helg med bara henne = fest, mys, bästistid! Det finns ingen som hon och att ha henne såhär nära i flera dagar är välbehövligt om jag ska klara de kommande veckorna i skolan.

Fick ett samtal från LSS i Hbg imorse om sommarjobbet. Fått en ny brukare som verkar jättebra. Däremot är det inte så mycket jobb som jag hade hoppats på. Jobbar 18 dagar i juni och juli och det är inte mycket... hade hoppats på mer. Men nu innebär detta jobbet inga helger, alla fredagar utom en lediga. Så jag har sagt att jag kan gå in och jobba helger och nätter och har sagt att jag kan jobba fram tills den 7e augusti och att jag gärna vill ha fler dagar. Annars får jag väl ringa Academic work och se om de behöver extra någonstans. Typ på lagret som Nicole jobbar på. Hoppas hoppas.

Nu ska vi skriva uppsats.
Tja'rå

Kommentarer
Postat av: Niccan ;D

Alltså.. lagret kan nog bli väldigt svårt att få på, tyvärr. De behövde bara oss 2 dagar för de hade en stor grej till måndagen, men allt det är klart nu.. men det finns kanske andra saker att göra där :) Men det skadar ju inte att ringa å kolla :) :) Nu ska jag åka. Ses snart!! Pussa! <3

2008-05-15 @ 11:18:43

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0