Sverige i Semi =)

Efter en rysare till kvartsfinal där faktiskt Tjeckien hade det största övertaget så tog Mattias Weinhandl oss till semifinal. Underbar känsla av lättnad kom över mig, va så grymt nervis innan målet kom. Men nu är det hur skönt som helst! Och det ska bli spännande att se hur det går för Sverige i semin och vilka vi ska möta. Kanada möter just nu Norge av alla länder ;P har nog aldrig ens hört att Norge spelar hockey, så jag blev väldigt paff när jag hörde att de gått till kvarten. Men det blir nog..ehm..spännande ;P Tydligen är det ju hyffsat bra eftersom det tagit sig till kvarten iaf ;P Men längre än så lär de nog inte komma. Eller, man ska aldrig säga aldrig i sportens värld. Se bara när Grekland vann EM för några år sedan ;P Världens skräll.

Ahwell. Nu ska jag kolla slutet på Grey's anatomy. Har inte sett det på typ tre veckor så jag har egentligen ingen aning om vad som händer. MEN, McSteamy har blivit gråhårig =O ohno, det va inte snyggt...
Imorgon ska jag träffa Elin kl 10 och sen va ute i Lindö kl 14 för att passa barnen. Sen kommer Niccan kl 20.16 med tåget =) Underbar dag, förhoppningsvis ;) Haha. Men med nicole som kommer så kan den inte bli annat än underbar!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0