Uttråkad

Jag är så himla uttråkad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har städat lite, pluggat lite, solat lite... och nudå? Jag borde vara ute men det är så himla tråkigt när man får vara ute själv. Alla är upptagna hela tiden... *suck* + att jag är himla trött i kroppen och har lite huvudvärk så jag orkar inte ta tag i mitt liv och göra något heller. Något är fel på tv-datorn så jag kan inte kolla på film.. jag som inte sett Juno på flera månader..eller iaf veckor ;P
Väntar på att klockan ska bli 4. Då börjar det en allsvensk match på TV4, tror att det var Kalmar mot Djurgården. Kan nog bli en riktigt bra match :) Vet inte heller när Oscar kommer hem men jag hoppas att det är snart så vi kan hitta på något mysigt tillsammans, vi har ju inga pengar så det får bli något gratis ;P haha. Men mat måste man ju ha, så vi får se vad det blir. :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0