Rooooadtrip!

Roadtripen med Filippa blir av! Yeiiy. Så lät det ungefär när jag ringde henne tidigare idag och sa att jag hade fått sovplats hos Therese. Haha, sånt riktigt lyckoskrik fick jag i högerörat ;P Sånt blir man glad av. Ska bli riktigt kul att både köra med Filippa ner till Karlshamn, partymusik och snuskprat hela vägen dit ja ;P och sen spendera helgen med underbara Therese för att sedan köra tillbaka med Filippa igen, förmodligen inte lika partysugna då utan mer bakiskörning ;P haha. Men det ska bli riktigt nice. Kör kl 15 på fredag när jag slutat. Jag, Filippa och alla hennes 6 hundar ;)

Idag på praktiken va vi inne i en förskoleklass med ursöta små barn och skulle prata om känslor. Först pratade vi lite om vad känslor va, de fick berätta va de trodde och vilka känslor man kunde känna. Sen visade vi upp 8 stycken större bilder på ritade tjejer och killar som visade upp en viss känsla, dessa ställde vi sedan ut på olika ställen i rummet. Jag läste sen en saga om den ensamma katten och de fick efteråt försöka tänka efter och se om de kunde hitta vilka känslor som fanns med i boken. De va så duktiga! =)

Fick även llite plugg gjort på stadsbibblan under 1,5 timme. Det va allt jag orkade ;P haha. Men har kommit en liten bit på vägen nu med min praktikuppgift och det känns ganska bra =) Men det är låååååångt kvar och väääldigt mycket mer att göra. Egentligen har jag inte alls tid att åka till Karlshamn...men wtf. Måste ju leva lite också ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0