bright morning

Det är konstigt hur snabbt det kan gå för morgonsolen att börja lysa över stan på morgonen. Det var kolsvart när jag gick in på badrummet för 7 minuter sedan ungefär och skulle sminka mig. Och nu när jag kom ut så var det ljust. Fort går det, men skönt är väl det - för vem vill åka hemifrån när det är beckmörkt ute? Inte jag iaf.

Idag börjar jag några minuter senare än jag gjorde igår. Det handlar kanske om 15 minuter men det är ändå tid jag har på mig och slipper stressa på morgonkvisten. Nu har jag bara frukosten kvar och håret ska blåsas, börjar bli för kallt för att gå ut med blött hår nu.  Ska börja med ett nytt projekt på praktiken idag. Det blir att gå in och jobba med killarna i en 7:a där det är lite stökigt och bråkigt, ska bli riktigt spännande men samtidigt är jag lite nrevös eftersom killar på högstadiet lätt kan vara lite kaxiga. Men det ska väl jag kunna klara ut. Nemas problemas.

Imorgon ska Emma och jag på Björn Gustavsson =D Niiiice.
Nu måste jag verkligen sätta fart.
Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0