Det kommer bli en tråkig helg....

Oscar har fortfarande tenta-p och åkte till Linköping kl 8 imorse och kommer förmodligen inte hem fören på måndag eftermiddag lagom till volleybollen. Kul helg. Verkligen. Eller inte. Jag som funderade på att åka hem hade ju kunnat göra det om han hade sagt detta tidigare. Hur jäkla kul blir det för mig att sitta här i vår lägenhet ensam en hel helg med absolut inget att göra?? *suck* Förhoppningsvis kan jag få honom att komma hem ikväll men det är väl inte så säkert. Annars får jag väl åka till Linköping och sova där med honom om jag skulle känna mig alltför ensam, vilket jag säkert kommer göra för jag hatar att sova ensam. Speciellt under en helg.

Jag vill göra något idag. Någon som vill göra något tillsammans med mig? Shoppingrunda, fota, kolla film, vadsomhelst? Kom igen ;P I'll pay ya, haha..

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0