Fucking day

Jag har haft en helvetesdag. Är helt slut och ändå har jag lovat mig själv att åka och träna. Det är BodyBalance vilket mest bara är skönt för kroppen, det är lugnt och skönt och stärkande för kropp och själv - precis vad jag behöver idag. För nu mår jag inget vidare. Jag orkar inte gå in på allt, jag vet inte ens vad det är att gå in på. Men jag hoppas på G snart. Behöver det.

Nu ska jag ställa mig och göra mat innan jag åker till träningen. Oscar sitter och skriver tenta i denna stund och jag hoppas det går bra för honom. Han kommer hem efter det att jag har åkt och eftersom jag kommer så sent och han har massor med disk att ta tag i så får jag göra maten nu. Det blir korvgryta med äpple och purjolök. Hoppas det smakar bra, jag är hungrig.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0