Fucking...

Jag har lite bloggtorka känner jag. För tillfället skriver jag mest om praktiken och om hur fucking jävla tråkigt det är att vara sjuk. Men jag kommer verkligen inte på något vettigt att skriva. Jag har varit dålig på att upprätthålla mina "dagar", dvs. Monday cravings, Onsdagsskvaller och Friday night out(fit).. men det har varit mycket det senaste veckorna. Idag bloggade jag faktiskt om skvaller för första gången på... jag vet inte hur länge. Lovar att jag ska bli bättre med det.

Vad gör jag då idag en dag som denna? Jo, jag är hemma och är sjuk ;P haha. Skulle ju gått på studiebesök på BUP idag med blev inte så tyvärr. Så hitills har jag sorterat tvätt, lagt in kläder i garderoberna och plockat undan lite. Har tagit en dusch också, så nu känner jag mig lite piggare. Väntar på att håret ska torka så jag kan gå upp till tempo och skicka iväg paketen innehållande kläder som jag sålt på tradera. Efter det är det lite plugg som gäller, hoppas jag. Jag har riktigt dålig självdisciplin för tillfället. ibland undrar jag om jag skulle väntat ett par år att plugga så jag blev mer sugen på det.. Känner att jag glidit igenom de här åren lite för enkelt ibland och inte läst så mycket som jag borde ha gjort. Men det straffar ju enbart mig själv. Fast det känns nog så just nu för att vi inte har några direkta uppgifter i skolan som innebär att vi ska läsa en massa tills nästa gång och så.. för nu är det ju bara praktik som gäller. Men jag ska läsa lite ur handboken jag hittade på bibblan. Ska nog faktiskt ta och börja lite nu och läsa fram tills mitt hår torkat och sen gå och skicka paketen :) Inte bra att gå ut med blött hår när man redan är sjuk och orka rota fram fönen???


Sitter och håller tummarna för Oscar som förmodligen sitter och skriver tenta just nu. Förmodligen säger jag bara för att han har glömt att anmäla sig till tentan och det va inte säkert att han skulle få plats... men han skulle börja skriva kl 14 och jag har fortfarande inte hört något från honom så jag hoppas han fick plats! Håller mina tummar! Jag älskar min pojke!!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0