"Har du fått hår på kuken då?"

Nyss hemkommen från Turné 2008 där jag och Filippa hade en helt underbar kväll och har nog skrattat oss några kilo lättare till Björn, Özz, Soran och Måns Möller. Fyfan vilken rolig kväll! Kommer ha världens träningsvärk i magen imorgon. Özz va roligast helt klart, han hade bäst kontakt med publiken och körde mycket av sina skämt baserat på den respons han fick av oss. Det blir roligast då! Något av de allra första han säger till publiken är en kommentar till en 13årig kille som sitter på första raden tillsammans med sin flickvän och hennes mamma. Özz frågar hur gammal pojken är och han svarar, varpå Özz säger: "Jaha, 13, har du hunnit få hår på kuken då?" Fyfan va vi garvade! Skämten bara avlöste varandra och jag har inte skrattat så mycket på, jag vet inte hur länge. Har aldrig varit på en stand-up kväll men jag kan garantera att detta inte var min sista gång!!! Och Björn.... han är så fucking amazing. Snygg som få, rolig som ingen annan och så fullkomligt underbar på scen. Ingen har ett kroppspråk som han och ingen använder sitt kroppsspråk på det sättet som han gör. Ni har alla sett hans danser på Melodifestivalen och vet att han ser ut som en gummiboll när han studsar runt på scenen, det gjorde han idag med såklart. Så jävla sött!

Måns Möller va också jävligt rolig och JAG FICK PRATA MED HONOM!!!! Han stod och pratade om olika delar av Sverige; värmland, Norrland osv. och jag bara väntade på att han skulle fråga om någon från Skåne va i publiken... och det gör han ju. Och jag räcker upp handen och skriker ut mitt JA! Sitter uppe på läktaren men han både ser och hör mig. Frågar varifrån Skåne jag kommer: Helsingborg såklart! Så börjar han prata om mat-Tina och massa sånt. Frågar om jag känner henne och sånt ;P haha. Riktigt jävla kul :)


Här kommer liiite bilder. Man fick ju såklart inte fota under själva showen. Men först kommer alla fyra in på scenen och börjar prata lite tillsammans. Så säger Özz: "Ni får inte fota under själva showen sen, men ni får en chans att fota nu - och det är på Björn!" ALLA tjejer tar upp sina kameror och börjar fota! Filippa fick in några bilder, jag hann inte få upp min kamera. Så jag väntar på att få dem :) Här kommer mina bilder från kvällen =) Inte så många, men det är några iaf :)

  
Tack för en kanonkväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra Sacramento

Låter som en trevlig kväll :-) Jag gick på gymnasiet på Tych mitt första år, sen beslutade jag mig för att hoppa av i tvåan och ha ett sabbatsår och efter det började jag på Petri 2004, Omvårdnad. Var gick du själv? Känner inte heller igen dig heller :-) Ha en underbar dag! Kramar /S

2008-10-09 @ 08:13:10
URL: http://pokersacramento.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0