Monday again

Herregud va veckorna går fort. Är inne på min 9e vecka på praktiken redan. 9 veckor!!! Fattar ni? Det betyder att jag bara har 11 veckor kvar. Kan inte förstå hur snabbt det har gått. Nästa vecka är det mitterminssamtal med bedömning, jag är inte orolig, det ska mest bli kul att höra hur de tycker att det går för mig. Nu har jag verkligen fått en uppgift på halsen som jag ska försöka lösa utan Evas hjälp och jag kan ju meddela att jag inte längre behöver oroa mig för vad jag ska skriva om på praktikuppgiften ;P haha. Blir nog spännande det här, fast det är ändå skrämmande stort problem.

Nu ska jag bege mig till Linköping för att överaska Oscars mormor som fyller år idag. Måste bara skriva på kortet och tanka bilen, så jag måste verkligen åka NU! Såhär går jag klädd dagen till ära, fast har lagt till lite smycken och så oxå ;P

Tja ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0