Nu är jag olycklig..

Ja det är jag verkligen. Jag gick till köket för att fixa frukost, öppnar kylskåpet och vad ser jag? Ett glas till hälften fyllt med chokladpudding, överbliven sen igår och bredvid står en skål grädde. Jag åt den. Inte skålen med grädden alltså, utan glaset med chokladpudding med en liten klick grädde på.. Jag är väldigt olycklig just nu. Jag borde inte äta mer på hela dagen.. Jag borde gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och skämmas. Men det tänker jag inte göra. Vet du varför? För jag är fortfarande hungrig, så nu tänker jag gå och göra lite ordentlig frukost. Sen tänker jag ta en dusch och göra mig iordning, kanske åka in till stan en sväng och kolla lite. Om det nu inte är någon som skriker att de vill hitta på något ikväll, vilket jag inte tror för det verkar som att stan sover, så kommer jag att sätta mig på pendeltåget till Linköping och spendera kvällen och natten med Oscar i hans mormor och morfars enormt stora lägenhet.

Frukost va det.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0