Nu har jag varit duktig

Jag fick min belöning för mitt arbete redan innan jag börjat på det ;P Efter jag postat mitt förra inlägg somnade jag på soffan och sov 1,5 timme. Riktigt skönt och välbehövligt. När jag vaknade satte jag igång med disken med en gång, torkade av alla ytor och en väldigt smutsig spis i köket och kände mig väldigt duktig. =)

Har blåmärken på båda handlederna idag efter volleybollen igår. Men det va inte så roligt där igår. Stämningen va tryckt på något sätt och det som tidigare kännts som ett ställe att komma till och bara ha roligt kändes nu som ett irriterat ställe dit folk kommer för att vinna. Inte alls lika roligt som sist. Hoppas att det bara va något efter-tenta-p-stress och att det inte är återkommande. Då vill jag inte gå dit igen.

Nu måste jag springa ner och lägga på ett brev till pappa på postlådan så han får det imorgon. Ska hjälpa mig med lite skattegrejjer från kiosken förra sommaren. Sånt kommer fortfarande och hemsöker mig. Jävla kiosk ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0