Pack- och fixdag

Nu har vi vaknat och ätit frukost och det är dags att ta tag i dagens bestyr. Först och främst, efter uppdrucket kaffe och thé, ska vi sätta oss och plugga några timmar. Efter det ska vi packa klart Oscars kläder och sen bege oss in till stan för att köpa lite smågrejjor till resan. Om 24 timmar checkar vi in på hotellet i Berlin - nice =) Då skulle jag tippa på att det blir lite frukost och någpn lugn timma på hotellrummet innan vi beger oss ut och utforskar gatorna runt hotellet. Daniel kommer runt kl 14 och då ska vi väl ses och äta lunch ihop kan jag tippa på.

Jag ska försöka blogga något mer idag om jag hinner. Skulle jag inte göra det så får ni ha en kanonavslutning på denna höstlovs- och halloweenvecka så hörs vi på söndag när jag kommer hem. Då blir det bilder från resan och lite reseberättelser :)

Nu ska jag vara duktig och sätta mig och plugga systemteori ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0