Söndagskväll

Vanligtvis på söndagar brukar jag ha lite ångest över att helgen är slut och en ny tung vecka ska börja. Men denna söndagen är det precis tvärtom :) Det är skönt att det är söndag, helgen har varit underbar och jag ångrar inget. Eleverna har höstlov och jag jobbar bara måndagen och halva tisdagen :) Underbart. Imorgon ska Eva och jag, tillsammans med Jeanette, gå på invigningen av den nya ungdomshälsan :) Efter det blir det städning av Evas arbetsrum :)

Nu är jag klar med min del av städningen, eller ja, har varit det ett tag - det är Oscar som är seg med sin del men han har å andra sidan inte varit hemma hela tiden som jag har :P Däremot så håller jag fortfarade på att tvätta. Men ska ner om några minuter och slänga i sista maskinen. Sen ska det bara hänga där och torka. Skönt. Jag har tiggt till mig en pizza  ;) Sen har älsklingen fixat Robert Gustavssons nya film Lösvikt, så den ska vi se. Undra om tempo har öppet när vi hämtar pizzan...är sugen på eget lösvikt ;P

Nu; tvätt - igen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kostade 339:- Dyrt, men riktigt fina grejer!

2008-10-26 @ 19:00:53
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

åh så gott med pizza... =)

2008-10-26 @ 20:18:38
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Haha ja vet faktiskt inte vad en designer parfym är xD så ja tkt de va lika bra att inte kryssa i den

2008-10-26 @ 21:14:51
URL: http://pygmeanna.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0