Volleybolldax!

Nu sitter träningskläderna på, maten har sjunkit ner och jag är laddad för en omgång volleyboll med älski. Jag hoppas bara att en viss person inte är där, den personen får mig verkligen på dåligt humör :/ Besserwissertyper är det absolut värsta jag vet!! Men jag ska inte låta personen förstöra min kväll!

Dagen har varit lugn annars. Började med att gå till ungdomshälsan som hade invigning på sina nya lokaler, jättefina och stora lokaler. Typ 10 rum där olika läkare, barnmorskor, psykologer och kuratorer huserar. Jämfört med de 3 rummen de hade på sitt förra ställe ;P och nu har de höjt åldersgränsen till 26 så jag kan gå dit igen :) Känns bra att slippa betala för att få p-piller. Asså, pillerna är ju långt ifrån gratis, men själva besöket lixom. Det kostar annars ca 250 kr att gå till gynekolog eller barnmorska för att förnya receptet. Svindyrt.
Sen gick vi tillbaka till kontoret där vi städade bland Evas alla papper :) Blev riktigt fint!
Va i stan och betalade hotellet, så nu kan vi åka :)
Det har varit en bra dag och jag hoppas kvällen blir det också! :)

Nu är det dax att gå :)

Förövrigt ÄLSKAR jag den nya Pampers-reklamen :D Tyvärr finns den inte på youtube ännu =/

Kommentarer
Postat av: malin

gå till barnmorskemottagningen, där är det gratis :)

2008-10-28 @ 05:03:14
Postat av: mickan

Volleyboll e en underbar sport :D <3

2008-10-28 @ 19:55:54
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0