Busy morning

Usch vilken morgon jag har haft. Haft feberfrossa hela natten, började redan igårkväll. Sov jättedåligt och när klockan ringde imorse gick jag bestämt upp. Vi hade mycket att göra på praktiken idag och jag vill verkligen inte vara borta. Men det bara svartnade för ögonen och jag var tvungen att lägga mig. Även halsen gjorde ont. Skickade ett meddelande till min handledare och berättade att jag stannade hemma. Somnade om efter en stund i Oscars famn. Vaknade kl 10 och tittade på mobilen. Ett meddelande. Från min handledare: Du har mina nycklar, kom och lämna dem så fort du kan. Upp for jag och på med kläderna och som tur va så var bilen hemma så jag körde genom stan och bort till skolan i andra änden och lämnade nycklarna. Usch vilket dåligt samvete jag har. Jag slutade senare än min handledare igår därför fick jag ha nycklarna. Men usch... dåligt samvete kallas det ja.

Men nu är jag måttligt trött på att må dåligt. Har dragits med något i flera veckor som gör att jag är förkyld vissa dagar, feber vissa dagar, men allt går över så fort. Jag tror att det är min kropp som inte vant sig vid denna stress, att gå så långa och många dagar och på lågstadiet är det en ganska utsatt miljö. 1/3 av alla elever är hemma och är sjuka typ. Okej det kanske är att ta i lite, men måånga är sjuka. Min kropp har inte vant sig än. Men jag hoppas den gör det snart för jag vill inte missa mer av praktiken.


Nu har jag huvudvärk igen. Måste äta lite frukost.
Nu när jag är hemma idag har jag plötlsigt mycket att göra, måste läsa ART, måste börja städa och packa upp tvätten som vi tvättade i söndags men inte hunnit lägga in i garderoberna. Massor alltså. Sen leka lite med kameran också vid tillfälle ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0