Tråkig söndag...

Verkligen. Sepetråkig. Har tvättat klart all nu, jäklar vilken tid det tog. Några plagg hann inte torka i tid innan vår tid va ute så det hänger ett par jeans och några tröjor över dörrarna i lägenheten ;P Mycket vackert måste jag säga.
Hade som förhoppning att åka in till stan efter tvätten och shoppa lite höstkläder men ingen kunde följa med. Oscar ville inte och jag har inte fått tag i så många. Vet att några jobbar och lite så. Får väl försöka göra det nästa helg isf.

Så vad ska jag göra resten av eftermiddagen då, den sista lediga stunden innan en ny arbetsvecka drar igång. Nog för att veckorna går fort men måste helgerna gå ännu fortare ;P ?
Lutar åt att kura ner sig i soffan och titta på en bra film eller så. De visar faktiskt Alladdin på Disney Channel om 45 minuter. Haha, den har jag inte sett på 5 år minst!! Jag älskar tecknade Disney filmer, speciellt de gamla filmerna. Så mysiga =)

Btw, så tycker jag ni kunde bli bättre på att kommentera ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är aldrig svår på lite shopping så hör av dej nästa gång du är sugen på stan men saknar shoppingpartner :)



Kramis!

2008-09-07 @ 22:38:10
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0