Underbar helg

Ja, då sitter man här igen, måndag kväll och helgen gick precis lika fort som jag sa att den skulle göra. kvällen med Lina i lördags var underbar, men det har jag nog redan skrivit om så vi hoppar den biten och skriver om söndagen som va ännu mer underbar! Pappa skulle ju komma för att sova över och kolla IFK-HIF live på Idrottsparken med mig och Oscar. Kom gjorde han oxå, i sällskap med min mamma! =) så när jag öppnade dörren så stod hon där, och jag vart helt paff! Underbart kul att träffa både henne och pappa, har inte sett dem sen jag flyttade tillbaka till Norrköping efter sommaren och det är över en månad sedan. Så vi gick alla 4 på matchen och stod där och huttrade i det riktiga höstvädret som det va. HIF vann efter mycket om och men så vi är glada :) Sen gjorde jag ett återbesök på pappa grappa tillsammans med resten såklart, beställde pizzor och tog med oss hem. Åt och mös i soffan :) Idag hade jag praktik och mamma och pappa låg kvar i sängen när jag åkte till skolan. Mötte dock upp mamma för en lunch och snabb runda på stan 11-13. Mysigt värre. Fick köpt lite presenter till Oscar som fyller år snart.

Praktiken idag har varit väldigt händelserik. hade min första utvärdering med mina handledare och det gick jättebra. Fick mycket beröm och vi gick igenom inlärningsplanen bland annat och lite så :) Sen har jag gått första dagen på ART-utbildningen också. är så glad att jag får chansen att gå den! det kommer jag ha nytta av sedan :)

Nu ska jag slänga i mig en baguette och sen är det Volleyboll som gäller :) Imorgon SKA jag iväg till gymet, hur trött jag än är! Nånstans måste man ju börja ;P

Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Fin blogg :)

2008-09-16 @ 11:46:49
URL: http://evamys.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0