Valborg

Idag har jag varit mycket duktig, om jag själv får säga så :) Jag gick inte upp klockan 8 iof, men jag gick upp halv nio :) Åt frukost och satte mig direkt och började transkribera. Gjorde det ända fram tills kl 15 när ryggen började ge upp efter att ha suttit konstigt i flera timmar. Gick då bort till garderoben istället och började rensa bland kläderna där. Blir en del som ska slängas och en del som sak skänkas bort som jag inte tror att någon vill ha eller vill köpa.Plus att kläderna nu ligger så fint vikta i garderoben. :) Jag gjorde klart en hel transkribering plus en halv och började lite smått på en till. Men den kommer gå fort imorgon för hon säger inte så mycket. Så max två timmar av morgondagen kommer gå åt till den imorgon. Hoppas det blir fint väder så jag kan sola lite efter det :)

Idag är det ju som alla vet fjortisarnas högtid numer ett: valborg. Jag ska inte fira vilt. Bara umgås med älskling och gå bort till elden i parken och titta på den. De ska börja där borta redan om en timme men jag tror inte att de kommer tända än. det är ju fortfarande ljust och då är det ju tråkigt ;P Men det är nog ändå dags att börja laga mat och göra sig iordning lite. Ska försöka få tag på Flippis också och se om hon ville hänka.

Nu ska jag väcka Oscar som ligger och gosar med min kudde i sängen ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0